Re: Płyta wykrywa niższą częstotliwość pamieci...

Autor: NoRek <akjdh_at_wp.pl>
Data: Fri 13 Nov 2009 - 18:17:57 MET

KZ wrote:

> Użytkownik "NoRek" <akjdh@wp.pl> napisał w wiadomości grup

> No właśnie sie okazuje że nie - one mają w SPD wpisane 1067 (i dlatego
> na tyle ustawia je płyta ustawiona na auto) ale można spokojnie ustawić
> wyższą częstotliwość i inne timingi (wg. wskazań producenta) - podobnie
> z Patriotami...

Ja w SPD mam 914, 1066, 1333 zaleznie od wybranych
timingow. Ale poniewaz plyta jest rowniez calkowicie na
auto to wspomniany BASE CLOCK jest na 133 a dla tej
czestotliwosci pamieci pracuja na 1333 to ze mamy
pamieci ktore *moga* pracowac szybciez nie oznacza ze
plyta takie maksymalne wartosci odrazu ustawi. Przeciez
sa pamieci nawet 2200MHz ale to wykozystasz dopiero
przy podkrecaniu tak jak i 1333. Standardowo pamieci na
tej platwormie przy procku i5 przynajmniej pracuja na 1066

--
NoRek