Re: HP nc6000 Pentium M 1.6 wymienić na...

Autor: <Mich_at_l>
Data: Fri 13 Nov 2009 - 14:00:59 MET

W dniu 2009-11-13 00:46, Piotr M pisze:

> I wiesz? Masz racje. Tylko że jak to zrobię to prawie wyjdzie na jedno a za
> ok 1200zł można mieć Toshibe Core2duo T7300 2GHz, 2MB RAM, 250GB, Geforce
> 7300. Z XPekiem takie coś poszaleje.

Kwestia znalezienia okazyjnego zakupu. Ja osobiście, kiedy stałem przed
podobnym dylematem, wolałem rozbudować swojego sprawdzonego Thinkpada
T40 niż pakować się w nieznane. Nawet wiedząc o tym że za te same
pieniądze mógłbym mieć trochę szybszy sprzęt.

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl