Re: Player mp3 z funkcja przegladania po katalogach

Autor: Sebastian <nospam_at_nospam.com>
Data: Thu 12 Nov 2009 - 13:54:31 MET

Marcin Kocur pisze:

> O co chodzi nie wiem, ale wątpię żeby discman był lepszy. Próbowałem za
> to z chyba 6 napędami CD(RW), DVD(RW). Oprócz hałasu z napędu dźwięk
> raczej kiepski (najlepszy był DVD-RW Benq pośród LG, Liteona i Teaca).

A ta Unitra daje radę kiedy sygnał jest z innego źródła? Pewnie problem
jest z elektrycznym dopasowaniem wej. i wyj. Albo nawet z niestaranie
polutowanym kabelkiem, jeśli to jakaś samoróbka.

Tor analogowy w komputerowych napędach to kwiatek to kożucha więc nic
dziwnego, że jakość nie powala. Discman jest do słuchania muzyki więc
może być lepszy do takich zastosowań.

Ja bym szukał na Allegro jakiegoś używanego stacjonarnego odtwarzacza
CD. Gdzieś na tyle blisko domu żeby móc sie przejechać i przed zakupem
sprawdzić czy głowica nie jest na tyle zabrudzona, że ma problemy z
startem płytki.

--
Pozdrawiam
Sebastian