Re: Obudowy Slim

Autor: Mark <tajny_at_adres.w.pl>
Data: Thu 12 Nov 2009 - 11:31:41 MET

Dnia Thu, 12 Nov 2009 08:47:31 +0000 (UTC), Marcin Radziewicz napisał(a):

> Zamierzam złożyć nowego peceta i zastanawiam się nad obudową typu slim, lub
> mini tower. Midi tower zaczyna mnie denerwować swoimi rozmiarami. Chce tam
> włożyć któregoś z nowych Athlonów 240-250. Pytanie o doświadczenia z tego typu
> obudowami. Jak wygląda sprawa chłodzenia. No i oczywiście czy ktoś może coś
> sprawdzonego polecić.

Zalezy do czego chcesz uzyc.

Slim-y Chiefteca mamy u siebie w biurze, przy C2D/pentium DC bezszelestne
niemal. Plyta oczywiscie mATX (pelny ATX nie wejdzie), grafika chlodzona
pasywnie.. ale to do biura. Jesli chcesz mocno grac, upewni sie ze grafika
ma dobre chlodzenie - z oczywistych wzgledow w obudowie jest bardziej
ciasno, mniej wolnej przestrzeni wiec szybciej sie nagrzewa.

--
Mark