Re: mój pc - i pewnie problem wasz i mój (tak jeszcze sądzę w 70 %)

Autor: marcink <marcink121_at_gazeta.pl>
Data: Thu 12 Nov 2009 - 10:33:03 MET

megiddo pisze:
> witam
> pewnie też macie niektórzy stary komputer z grafiką na agp. gry chodzą
> całkiem dobrze ale nie w max detalach i chcielibyście coś zmienić w swoim
> pc. kiedyś gdy kupowaliście grafikę, płytę i procka to miało starczyć na
> kilka lat , no i rzeczywiście starczyło, ale.... technika idzie zaje..
> naprzód i kusi was coś zmienić w pc żeby nie zostać w tyle...
>
> i co zrobić w tym temacie ? żeby było dobrze i ekonomicznie i jakościowo ,
> dobra jakość za dobrą cenę .
>
> są 2 warianty : albo przesiąść się na karty grafiki pci-e, albo zostać przy
> [...]
Miałem ten sam dylemat na etapie R1950Pro na AGP i niestety nie był to
efektywny zakup. Na trochę pomogło.
Aktualnie jestem na etapie wymiany całej platformy bo samo PCI-e to się
chyba raczej nie da.
Stare typy DDR są drogie (jakbyś chciał coś dołożyć), procek też szału
nierobi więc szkoda kasy na kartę AGP.
Oczywiście gry na dzisiaj wymagają najmniej 2 rdzeni a patrząc na takie
GTA IV to już 4 a lepiej nie bedzie. (czyt. mniejsze wymagania)
Pozdro.