Re: Laptopy z Markietów

Autor: Irokez <henric8_at_op.pl>
Data: Wed 11 Nov 2009 - 09:41:00 MET

news:2009111018510900@grush.one.pl...

> No to logika nakazuje szukać komputera *stacjonarnego*. Może
> być mały, może być wolniejszy, ale po co bateria, niewymienne
> wnętrze, marny panel LCD i słabej jakości klawiatura, skoro
> nie trzeba go nosić i nie musi być lekki?

Akurat u mnie jest przenoszony z ławy na półke i spowrotem. Nie ma
wydzielonego stanowiska bo po prostu nie ma na to miejsca.
No co teraz na to logika?
Dasz mi stacjonarke z jednym jedynym kablem który przeszkadzałby przy takiej
operacji i dała się schowac do szuflady szafki?

Może Gupik ma ten sam problem?

pozdrawiam.

--
Irokez