Re: "niewidoczny" dysk z HP nx8220

Autor: gordom <no.email_at_addr.ess>
Data: Wed 11 Nov 2009 - 01:35:18 MET

W dniu 2009-11-10 13:09, Mariusz pisze:

> pl.comp.os.ms-windows.winnt
>

> Ale jesteś precyzyjny... dysku nie widać, bo pewnie patrzyłeś nie tam
> gdzie trzeba.

Nie mam dostępu do tego laptopa ani do komputerów, do których dysk był
podłączany (znajdują się 2000 tys. km ode mnie :-). Zdalnego pulpitu też
nie mam możliwości zainstalować. Posta napisałem na podstawie tego co mi
zostało opisane podczas rozmowy telefonicznej, podczas której proszono
mnie o radę. Nie oczekuję, że otrzymam odpowiedź wskazującą na
jednoznaczną przyczynę. Proszę raczej o wskazanie możliwych przyczyn,
dla których dysk może być niewidoczny po podpięciu przez USB do
sprawnego komputera. W tej chwili nie mam pomysłu czego szukać.
pozdr.,
gordom