Re: Laptopy z Markietów

Autor: z <zch28_at_gazeta.pl>
Data: Tue 10 Nov 2009 - 22:00:03 MET

Radosław Sokół pisze:

> No to logika nakazuje szukać komputera *stacjonarnego*. Może
> być mały, może być wolniejszy, ale po co bateria, niewymienne
> wnętrze, marny panel LCD i słabej jakości klawiatura, skoro
> nie trzeba go nosić i nie musi być lekki?

Nie koniecznie.
W domu też można na fotelu, łóżku ...
Ja po 8-12 godzinach pracy przy biurku chciałbym np. nie używać pozycji
siedzącej. A że bez netu jak bez ręki :-) to marzy mi się lekki 1,6kg
laptop 13" z mocnym prockiem. Zamiast telewizora mam w pokoju zewnętrzny
lcd i głośniki.
Niestety trzeba na takie coś wydać ze 3000 zł. :-(
http://www.skapiec.pl/site/cat/17/comp/500537

Gdyby tylko do netu to coś takiego
http://www.ceneo.pl/3128109s
Nie dowiedziałem się jeszcze czy chodzi na tym np. Ubuntu

Taszczenie 15" 3 kg to już nieporozumienie.