Pusty dokument word mimo zapisu

Autor: degobo <degobo_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Tue 10 Nov 2009 - 13:02:32 MET

WItam!

Mam następujący problem: zapisałam plik word, wszystko przebiegło bez
zakłóceń, ale plik jest pusty - tj. nie wyświetla się żaden tekst. Coś w
dokumencie siedzi, bo ma 25,5 kB - niby strona tekstu, tak jak powinno być.
Jednak ani w wordzie, ani notatniku ani wordpadzie nie udaje mi się odzyskać
tego tekstu. W wordzie wychodzi pusta strona, w notatniku i notepadzie są
rzeczy nie związane z tym tekstem.

Może ktoś z Was coś doradzi? wolałabym nie zaczynać całej pracy od zera :(