"niewidoczny" dysk z HP nx8220

Autor: gordom <no.email_at_addr.ess>
Data: Mon 09 Nov 2009 - 19:22:44 MET

Witam.
Mam nadzieję, że wybrałem dobre forum :-).
Syn siostry posiada laptopa HP Compaq nx8220. Od jakiegoś czasu nie
udaje się go odpalić. Laptop zaczyna się odpalać a gdy dojdzie do ekranu
powitalnego Windowsa (XP) pojawia się blue screen po czym następuje
automatyczny restart (następnie sytuacja się powtarza). Dysk został
wymontowany w celu zrobienia backupu oraz przeskanowania programem
antywirusowym na innej maszynie. Niestety po włożeniu do kieszeni zew. i
podłączeniu przez USB do innego komputera (sprawdzane na 2 niezależnych
komputerach) dysk nie jest widoczny (choć słychać, że talerze się
obracają). Co to może być; dlaczego dysku nie widać? Będę wdzięczny za
wszystkie sugestie. Z góry dziękuję. Pozdr.,
gordom