Re: Problem z instalacją systemu (ale raczej sprzętowy)

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Mon 09 Nov 2009 - 11:05:42 MET

Dnia Mon, 09 Nov 2009 10:54:06 +0100, krzysiek82 napisał(a):

> Ma ktoś jakieś pomysły :)

Ja mam :) Reset biosu, wywalić wszystkie zbędne dodatki (karty, napędy),
pamięć potestować pod dosem z 10 godzin, na wszelki wypadek zostawić tylko
jeden moduł, sprawdzić napięcia, czy procek się nie grzeje, zastosować
jeszcze inny napęd CD itd... A jak nie pomoże, to płyty też w końcu się
psują :) Co to za zabytek że zapytam z ciekawości?

--
Jacek