Re: Klawiatura Dell - dziwny układ

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 09 Nov 2009 - 10:50:07 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "kamil"
>Nie ma dwoch takich klawiszy na brytyjskiej klawiaturze, uzywam tego ukladu
>od lat w domu i w pracy i jeszcze nigdy nie widzlaem zdublowanego \|

Brytyjska, czy nie, zdarzaj± siê takie dziwne klawiatury. Sam mam tak±
przed oczyma. IBM SK-8820 (wystêpuje w wielu wersjach, moja jest taka:
http://cddiy.cn/prod/digi/SK-8820_lar.jpg
I jest to jak najbardziej uk³ad brytyjski
http://en.wikipedia.org/wiki/File:KB_United_Kingdom.svg

--
|  Kruk@epsilon.eu.org   |