Re: Problemy z tabletem HP Pavilion - potrzebna pomoc

Autor: Piotr F. <owd_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 09 Nov 2009 - 08:48:14 MET

Jaskiniowiec pisze:

> [...]
>
> Odnosnie systemu, to system tez zawsze uruchamia sie bez problemu, zatem
> jeszcze raz tzw. "znaffcom" przypomne, ze to nie o sterowniki chodzi.
>
> Co mi przychodzi do glowy? Mysle, ze to moze byc wina zimnych lutow,
> badz wyschniecia jakiegos kondensatora na plycie - akurat HP, niby
> ceniona marka, ma to do siebie, ze olali calkowicie odpowiednie
> chlodzenie swoich sprzetow. Czasami w spoczynku, temperatura rdzenia
> dochodzi do 98st C! To przestroga dla potencjalnych kupujacych, by
> omijali HP z daleka, jesli cenia cisze i nie chca poparzyc nog.

Z tym omijaniem tej firmy to sie zgadzam w 100%. A kwestia przypalania
nog i wkladek dousznych by go wyciszyc tez jest prawdziwa. :-) Z tym
grzaniem to nie wykluczone, ze zle jest zamocowane chlodzenie na procku,
albo cos nie tak z grafika. Tez tak mialem. Ale po powrocie z serwisu
poprawilo.

> Dodam jeszcze, ze gdy juz tablet uruchomi sie normalnie, to moze chodzic
> nawet tydzien. Po hibernacji, badz uspieniu ekran wstaje normalnie.
> Problem wystepuje tylko przy restarcie, ew. przy wylaczeniu i wlaczeniu
> - przy hibernacji i uspieniu ten objaw nie wystepuje.
>
> Czy ktos z Was spotkal sie z takim problemem, a jesli tak, to co bylo
> przyczyna?
>
> Z gory bede wdzieczny za wszelakie porady/podpowiedzi

Jesli jest na gwarancji zglos do nich. Ja mialem podobna jazde z
laptopem Pavilion DV5. Na szczescie na gwarancji jeszcze jest i
skonczylo sie za pierwszym razem wymiana plyty, ale nie pomoglo i
odeslali mi z powtarzajaca sie wada, zas za drugim razem skonczylo sie
na wymianie calego panelu LCD. Mam sprzet nie caly rok a juz 3 razy byl
w serwisie. Masakra.

Sproboj moze takiego czegos:
-wyjmij akumulator
-przytrzymaj wlacznik "on" przez jakies 30 s, bez akumulatora w urzadzeniu
-nastepnie zainstaluj akumulator
-uruchom sprzet

Moze cos pomoze.