Re: HDD Regenerator

Autor: a <mtutak(a)nixz*net_at_nospam.com>
Data: Sun 08 Nov 2009 - 22:06:34 MET

Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <smolik@stanpol.com.pl> napisał w
wiadomości grup dyskusyjnych:Pine.WNT.4.64.0911072108260.1196@quad...

> E tam. W zeszłym tysiącleciu była to sytuacja na tyle normalna
> (mechanizm relokacji sektorów został *do*robiony), że tu
> i ówdzie w systemach operacyjnych istnieją metody oznaczania
> obszarów uszkodzonych.
> Czym innym jest użycie stwierdzenia "nie polecam" ;)

Nie zgodzę się. Wyczerpanie obszaru do reallokacji uszkodzonych sektorów
świadczy o postępującym uszkodzeniu dysku. Ja bym zgrał co się da i sprzedał
dysk "na części" czy tez zrobił z nim coś innego, ale danych bym na nim nie
trzymał.

> E tam bis. Znaczy chodzi o formę tego "papa" :)
> Jeszcze elektronikę należy wystawić na swistaku albo na allegro,
> przynajmniej jest szansa, że ktoś będzie miał z tego jakiś
> pożytek.
> Docenisz, jak sam będziesz musiał kiedyś "ratować" dysk po
> padzie elektroniki.

Tego nie negowałem. Do trzymania danych taki dysk się nie nadaje - IMO.

--
pozdrawiam
      Mikolaj