Re: Który GeForce GTS 250/1GB?

Autor: vcore <mail*wytnij*_at_vcore.pl>
Data: Sun 08 Nov 2009 - 01:17:45 MET

OMSON pisze:
> Dlatego zwracam sie do grupy aby wyeliminować takie typy. Ofertę mogę
> (jak każdy) znaleźć w internecie, gorzej ze zwykłymi opiniami na temat
> sprawowania się chłodzenia.
> Czy np Glaciator stosowany namiętnie w kartach ASUS'a jest dobrym
> chłodzeniem? A może Zalman występujący w modelach Gigabyte'a?
>
> http://www.allegro.pl/item800153616_asus_gts_250_1gb_nowa_ddr3_gts250_hdmi_szok_cena.html

Mam kartę 9600GSO z identycznym chłodzeniem (1 link) i jest w ogóle nie słyszalne, nawet w stresie -
bude mam na biurku około 1,5m od ucha, otwartą i od czasu zakupu ani razu nie słyszałem wentylatora
działającego na karcie, karta jest podkręcona - 550/1375/800 @ 650/1625/900 temp. średnia - 58°C,
maksymalna jaką widziałem to 65°C (po ok 2h grania w OF: Dragon Rising)

--
WebProgress - Nowoczesne aplikacje internetowe
www.webprogress.com.pl