Re: pendrive - bardzo wolny zapis

Autor: Bolbo <bbak_at_bb.onet.pl>
Data: Sat 07 Nov 2009 - 13:11:23 MET

> Taki biało-zielony? Kiedyś mi się kłócił z drukarką HP. Podobny efekt -
> zwieszanie się podczas kopiowania niektórych plików. Pomogło podłączenie
> drukarki przez HUB-a.

> A zapisanie załączników na HDD i ich przekopiowanie na pendrive'a działa
> szybko?
>

> --
> Azarien

tak biało-zielony
zapis na hdd i potem na pena odbywa sie normalnie, kopiowanie na niego z hdd
też normalnie.... :)
moge oczywiście zapisać najpierw na hdd i potem na pena .... ale to nie jest
w sumie rozwiązanie :)
raczej sie nie kłóci z innym urządzeniem na usb bo to samo jest na dwóch
innych kompach i na laptopach wiec cos chyba z penem jest nie tak, albo ten
typ tak ma... chociaż wydaje mi sie ze powinno to działać sprawniej
pzdr
BB