Re: Player mp3 z funkcja przegladania po katalogach

Autor: Sebastian <nospam_at_nospam.com>
Data: Fri 06 Nov 2009 - 13:10:54 MET

kamil pisze:
[...]
> 8GB to niewiele, a jak z jakoscia? Wysteruje to jakies wieksze
> sluchawki, czy kiepskawo?

8GB to niewiele w takiej pchełce za < 300zł? No to jest obsługa
microSD/microSDHC do 16GB, w sumie max to 24GB w tym rozmiarze jest
bezkonkurencyjny.

Co do słuchawek to niestety nie mam pewności, ale moje Sansy e200 i Fuze
dają rade z KOSS KCS75 i dużymi domowymi Sennheiserami. Największa
zaleta Sansy to doskonały dźwięk na poziomie playerów 2 razy droższych i
bezproblemowa współpraca z dowolnymi słuchawkami. Ten nowy na forach ma
opinie godnego następcy poprzednika jeśli chodzi o jakość dźwięku więc
powinien też dawać rade.

--
Pozdrawiam
Sebastian