dziwny przypadek z kompem (zasilacz?)

Autor: Zagiel <zagiel_at_z.pl>
Data: Fri 06 Nov 2009 - 10:44:53 MET

Leciwy już komputer chodzi po kilkanaście godzin dziennie, dotychczas
nic złego się nie działo, aż do teraz. Pracowałem sobie normalnie pod
WIN XP, aż tu nagle przestały się otwierać jakiekolwiek programy, Total
Commander wywalił jakiś dziwny błąd, menedżera zadań też nie dało się
odpalić. Zgasiłem maszynę i za chwilę nie mogłem już jej włączyć, tak
jakby zasilacz nie dawał napięcia. Po kilkunastu minutach udało się
uruchomić. Nie był przegrzany. Teraz działa, ale wciąż niektóre programy
w ogóle się nie uruchamiają, nie ma żadnych wirusów ani robaków, o co tu
chodzi? Zasilacz może mieć wpływ na działanie programów?