seagate z wadliwej serii

Autor: Marek <marek.grupy_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 05 Nov 2009 - 23:16:39 MET

Nie sledziłem dokładnie grupy, ale pewnie wszyscy wiedzą o feralnych
dyskach seagate, w których błedny firmware przy odrobinie pecha doprowadzał
przy starcie do znikniecia napędu=bios przestaje wykrywać dysk.
Znalazłem firmę:
http://www.datalab.pl/
http://www.recovery.pl/darmowe-odzyskiwanie-danych.html

Obie firmy ratują te dyski= naprawiaja mikrokod i dysk (DANE!!!) wraca do
życia. Może ktoś się wypowiedzieć o tych firmach ? Szukałem kontaktu do
seagate, ale Polska dla tej firmy ni istnieje. Może jednak aż tak się
SEAGATE nie ukrywa, a tylko tylko ja źle szukałem ?