Re: gdzie kupić aparat ?

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Thu 05 Nov 2009 - 18:31:43 MET

"januszek" <januszek@polska.irc.pl> wrote in message
news:slrnhf5jnp.uum.januszek@gimli.mierzwiak.com...

> Niby tak ale sklepy internetowe w większości przypadków nie mają nic na
> stanie i jak się dobrze wczytasz w regulaminy to sam się zorientujesz,
> że działają na zasadzie, że jak Klient zamówi to oni się postarają
> zamówiony sprzęt sprowadzić i mu sprzedać. W większości przypadków
> faktycznie dzięki temu cena będzie niższa ale czas oczekiwania na sprzęt
> dużo dłuższy. Czasem jednak może się to odbić czkawką. Zerknij na wątek
> o sklepir foto-net na grupie fotograficznej.

Dlatego pytający nie poszedł do pierwszego z brzegu sklepu
internetowego tylko pyta o najpewniej, sprawnie i profesjonalnie.
Żeby nie wiem jak dobry był sklep na rogu w Twoim mieście to
z natury rzeczy samej nie będzie w stanie konkurować z jakimś
magazynem na odludziu obsługującym całą Polskę i kupującym
sprzęt bezpośrednio u producenta w dziesiątkach, setkach sztuk.
Nie wszystkie sklepy internetowe to jednoosobowe spółki Krzak.
Niektóre z nich to ogromne wielopiętrowe magazyny z pełną
automatyzacją zamówień - Polska jest częścią Europy i nie ma już
żadnego powodu poza znajomością obcych języków aby ograniczać
się do zakupów w kraju. Jestem pewny że w RFN, UK czy Francji
znajdziesz odpowiednią ofertę która dostarczy Ci sprzęt w tym
samym tygodniu kurierem do domu i będzie taniej i bardziej
profesjonalnie niż w "sklepie na rogu". Zwłaszcza gdy nie mieszkasz
w Warszawie, Krakowie, Śląsku, Poznaniu i Trójmieście tylko
na jakiejś prowincji.