czy ta karta zadziała... greeen

Autor: BETON <brak_at_mejla.pl>
Data: Thu 05 Nov 2009 - 09:54:10 MET

Witam
 Musze kupić nową karte graficzną i osadzić ją na starszej płycie
http://www.egielda.com.pl/?str=art&id=1700-16 " PŁYCIE z PCI E 1.0
Karta grafiki to Gainward 9600GT 512MB 256bit PCI-E Green Edition DDR3
Chodzi mi głownie o tą wersje "green" karta nie ma dodatkowego zasilania a
moja płyta ma PCI E 1.0 Czy pociągnie tą karte ?
Słyszałem ze "green" działają tylko na 2.0 gdyż pobierają więcej Energi z tego
złącza które może przekazać większą moc.
A moze green oznacza obniżony poziom poboru aby poszła na PCI E 1.0 ?
Chyba ze mozecie polecić jakąś inną- lepszą karte w cenie do 300zł