Re: HDD Regenerator

Autor: a <mtutak(a)nixz*net_at_nospam.com>
Data: Tue 03 Nov 2009 - 22:28:11 MET

Użytkownik "1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:hcnt39$g07$1@inews.gazeta.pl...
> Mikołaj Tutak in news:hcngp4$hng$1@atlantis.news.neostrada.pl
> [...........]

> tzn. _jakosciowo_ lepiej wykonuje to, co wykonuje takze HDD Regenerator?
> Nie pytam o sprawy , ktorych nie wykonuje HDD Regenerator.

Nie do końca wiadomo co ten regenerator robi ale to co zostało
przedebugowane to zapisuje on wartości FF ciurkiem. Badblocks umie zapisywać
FF, a także przeplatać FF z innymi patternami... Jak potrzebujesz więcej
informacji to bądź łaskaw przeczytać sobie manuala do tego programu.

--
pozdrawiam
      Mikolaj