Re: dekodujaca karta graficzna

Autor: aL <bigalex_at_wp.pl>
Data: Tue 03 Nov 2009 - 20:50:17 MET

Tomasz Kordat pisze:

> Zauważ, że wątek jest o divx, czyli (upraszczając) rodzaju mpeg4, a ty
> proponujesz kartę do mpeg2.

Wątek jest o dekodującego karcie graficznej. Ja podałem przykład dekodera
sprzętowego, który przejmował zadanie dekodowania video w czasach, z
których pochodzi sprzęt pytającego. Ty nie udzieliłeś żadnej konstruktywnej
odpowiedzi, tylko prężysz e-peen czepiając się mojej propozycji.
Używałeś tej karty, czy tylko sobie piszesz, aby pisać?
Podałem przykład taniego rozwiązania, dzięki któremu człowiek będzie mógł
bez problemu oglądać filmy z DVD na swoim komputerze lub telewizorze i
z dużym prawdopodobieństwem będzie mógł zobaczyć filmy w divx.
Wciąż wiele współczesnych kart ATI i NVIDIA ze średniej półki może
jedynie pomarzyć
o takiej jakości obrazu na wyjściu TV.
aL