Re: HDD Regenerator

Autor: Mariusz <marITYLKOMARabc_at_spox.org>
Data: Mon 02 Nov 2009 - 22:45:21 MET

On 2009.11.02 8:38, Nex@pl wrote:

> Ja jasno zrozumiałem jedno, że hdd recovery jest w stanie załatwić
> niektóre dyski.

Jasno to można zrozumieć, że jego użycie może się skończyć utratą danych.
Czyli nic nowego, każdy program tego typu może do tego doprowadzić.

Dysk z błędami zawsze można załatwić próbami regeneracji, bo to zależy
od uszkodzeń w samych dysku a nie od używanego oprogramowania.

>Mi to sie jeszcze nei przydarzyło, poza tym w MHDD
> łatwiej można sprawdzić "zużycie" dysku. Nawet nie łatwiej, w

Z tego, że istnieją lepsze programy od HDD Regeneratora nie wynika
wcale, że nie wolno z niego korzystać.

--
Mar