Re: obudowa micro-atx

Autor: R.M. <fowerem_at_gmail.com>
Data: Sun 01 Nov 2009 - 20:55:45 MET

BartekK wrote:
> Zauważ że to wszystko jest do mini-itx a nie atx. Płyty (m)ATX (bo
> różnica m i pełne to tylko różnica formatu mechanicznego) z tego nie
> zasilisz, brak złącza P4. Poza tym wydajność - dość ograniczona. Może i

nie rozumiem o jakie P4 chodzi, to jest DC-DC czyli konwertuje 12V do ATX

> ruszyłoby, a za chwilę byś tu przyleciał "komputer mi się nie zawsze
> uruchamia" albo "losowe restarty - jaka przyczyna?"... Tym moĹźesz
> zasilać płyty itx, które do takiego zasilania są przystosowane.
>
> W skrĂłcie - Takiej obudowy mATX nie znajdziesz, bo standart mATX
> przewiduje zasilacz "normalniejszy" i znajdujący się w obudowie, więc
> obudowa będzie większa.

inni tego uzywaja do micro-atx

http://www.silentpcreview.com/forums/viewtopic.php?t=54409

wiec nie bedzie zadnego problemu

po zatym mam zamiar uzywac energeoszczednego athlona 45 TDP, wraz z
chipsetem 780g procesor w idle zuzywa jedynie 7W a przy %100 load 40W,
to samo z mostkiem polnocnym w idle <1W w stresie 10W, mostek poludniowy
3W, mam wszystko dokladnie wyliczone w stresie caly system nie powinien
zuzywac wiecej niz 90W