Re: Dell 2209WA warunki gwarancji

Autor: Marcin Kocur <marcin2006_at_gmail.com.wytnij>
Data: Sun 01 Nov 2009 - 12:35:39 MET
Message-ID: <hcjrob$22oj$1@news2.ipartners.pl>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2

Osoba GLaF napisała na pl.comp.pecet:

> Dnia Fri, 30 Oct 2009 15:03:38 +0100, Marcin Kocur napisał(a):
>
>> Gwarancja Premium na panel
>> gwarantuje wymianę monitora w okresie objętym gwarancją w przypadku
>> znalezienia chociaż jednego wadliwego piksela.
>
> Wadliwego całego piksela ( = 3 wadliwe subpiksele tworzące piksel),
> czy wystarczy 1 wadliwy subpiksel?
>
>> Fragment o wadliwym pikselu jest
>> nieprawdziwy, chodzi o 1 bright pixel (wada musi polegać na ciągłym
>> świeceniu);
>
> I znowu: całego piksela, czy wystarczy 1 subpiksel?
>

Z wiki:

A bright dot defect [3] is a group of three sub-pixels (one pixel) all
of whose transistors are not working. This allows all light to pass
through to the RGB layer, creating a bright white pixel that is always
on.
http://en.wikipedia.org/wiki/Defective_pixel#Bright_Dot_Defects

Dell pisze o pikselach tylko w ten sposób:

Premium Panel Service will result in monitor replacements for customers
with a single bright pixel.

Non-critical failures that fall within industry specified tolerances
e.g. noise, individual LCD pixels.

LCD dark spot pixels not exceeding the industry standard of 5 dead
pixels

Wniosek z tego taki, że chodzi o 3 subpiksele razem, ale zawsze możesz
zapytać.

-- 
Pozdrawiam
Marcin Kocur
http://linux-porady.info - Linux od A do B :]
Received on Sun Nov 1 12:35:03 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 01 Nov 2009 - 12:51:00 MET