Kłopot z HP 1600 color

Autor: Rylen <rylenSPAM_at_man.pl>
Data: Sat 31 Oct 2009 - 22:45:10 MET

Od pewnego czasu mam z nią kłopot polegający na tym że wydruki
są pokryte kolorami (tak jakby sie proszek z tonera wysypywał)
jeśli wyczyszcze folię to 2-3 kartki zrobi dobrze i znów muszę czyścić
szmatką folię. Zauważyłem też że na niektórych wałkach jest rozsypany toner.
Wszystkie 4 tonery są "regenerowane" . Ale z początku było dobrze. dopiero
po wykonaniu 200-250 wydruków zaczęły sie pojawiać te plamy na wydrukach.
Jak sobie z tym poradzić ? Oczywiście nie kupując orginalnych -drogich
tonerów ?
(czipy były też wymieniane po dosypaniu toneru) Toner czarny nie wysypuje
się.
Rylen