Re: hdd dysk twardy jaki?

Autor: Feromon <fer0m0n_at_wp.pl>
Data: Sat 31 Oct 2009 - 21:22:38 MET

Użytkownik "Smok Eustachy" <Smok@Eustachy.pl> napisał w wiadomości
news:pan.2009.10.28.22.29.52@Eustachy.pl...

> Witam!
> Jakiej firmy dysk SATA najlepiej kupić obecnie? Mówili, Seagete pada, o
> jeszcze pada?
> Dysk do kompa z ATA - jakąś fajna przejściówkę się dostanie?

Dysk SATA z Seagate to bym polecał z końcówką numeru "NS", dyski z
przeznaczeniem do serwerów
z większym czasem MTBF. Wadą jest cena większa o stówę przy dysku 500 GB.
Nie znaczy, że się nie psują. W firmie padł jeden po 3 miesiącach. Kopie
zapasowe
należy robić jak najczęściej. Więc może dwie sztuki tańszych dysków???

Przejściówki, które miałem w ręku miały tragiczny transfer. Nie polecam.
SugerujÄ™ kartÄ™ PCI z portami SATA.

Feromon