Re: Wyjscie z VGA na RF

Autor: Lukasz <lukasz_at_nowhere.com>
Data: Sat 31 Oct 2009 - 12:51:55 MET

On Sat, 31 Oct 2009 12:47:08 +0100, BartekK wrote:

> Nie da się wprost, wszystko będzie rozwiązaniem dającym fatalny obraz (w
> najlepszym przypadku przeskalowany do PAL).

nie mowie ze ma byc perfekt. chodzi zeby obraz z komputera ktory jest
"centrum monitoringu" (3 kamery) dalo sie ogladac na TV.
Pewna osoba zapytala mnie o takie rozwiazanie, wiec szukam mozliwosci.
znalazlem juz prejsciowki z VGA -> cinch, a modulatory cinch -> RF juz
jest. zastanawiam sie po prostu czy sa inne takie rozwiazania.
i koniecznie ma byc RF na koncu lancucha, bo bedzie to podlaczone do
urzadzenia ktore miksuje sygnal z kilku srodel RF i podaje na kilka
telewizorow