Re: Jaki komputer do muzykowania (cross)

Autor: OMSON <omson75_at_orange.pl>
Data: Sat 31 Oct 2009 - 08:29:42 MET

Ingarden pisze:

> Z ciekawości - czemu polecasz HD753LJ zamiast HD502HJ? Coś prócz różnicy
> w pojemności? Wydajnościowo wyglądają podobnie:

Kiedyś były testy tych Samsung'ów serii F1 i poj. 640 i 750GB wypadały
bardzo ładnie wydajnościowo (pojemniejszy chyba nawet lepiej). Natomiast
500GB jakoś unikam, odkąd zaczęły pojawiać się ostrzegawcze informacje
na forach i usenet'cie o problemach z firmware w dyskach tej poj.
(napewno Seagate ale o dyskach innej marki też coś się pojawiało). Tak
czy siak - różnice cenowe nie są aż tak znaczne więc można na wszelki
darować sobie 500-setki...

Pzdr, OMSON

P.S. Wejdź w Intela - myślę, że się nie zawiedziesz. ;)