Re: [pomocy] problem z neostrada lub router'ami

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Fri 30 Oct 2009 - 18:27:14 MET

kedarby pisze:
> Witam!
> od 2 tyg mam problem z neostrada, mianowicie chodzila od ponad roku dobrze
> az pewnego dnia cos padlo i cisza, dzialala przez routerek Asus zmienilem
> bo liczylem ze padl, jednak nastepny po tyg to samo a teraz jakie sa objawy
> na routerze ADSl normalnei swieci dioda, dioda od internetu miga, a jak
> podlacze modem USB TPsy to internet dziala dobrze, czasem bo ilus probach
> konfiguracji (zawsze tak samo) zlapie na chwile interent!
>
> w diagniostyce routerow pokazuej FAIL przy ATMach
>
> moze ktos ma pomysl co moze być?

A jak podłączasz przez modem tepsiany, to jak nie może się połączyć, to
jaki błąd wywala? - chodzi mi o numer błędu.

| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać.   |
|              Nie należę do żadnej partii politycznej               |
\----------| e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |----------/