Re: Niezbyt szybki komputer do pracy 24/7/365

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak61_at_gazeta.pl>
Data: Thu 29 Oct 2009 - 23:34:40 MET

> Zależy, do czego ma być. ZTCP płyty EPIA dochodzą do 1.2GHz (być może
> teraz już więcej, ostatnio nie sprawdzałem) - a to już 3x tyle co masz
> teraz. ;-)

Obecne cudo jest kompletnie przestarzale - o tym nie ma w ogole co dyskutowac.
Kwestia jaka wydajnosc ma Epia 1.2GHz?
Jesli mniejsza niz Atom 1.6 to w ogole odpada.
Ja bym mogl tam wsadzic takiego Athlona 3200+ z 2GB RAM - starczylo by w
zupelnosci.
P4 tez moze byc, ale to grzalka.

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327