Re: Niezbyt szybki komputer do pracy 24/7/365

Autor: K <kurt76_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Thu 29 Oct 2009 - 10:21:47 MET

Andrzej Zbierzchowski <a@vp.pl> napisał(a):

> Za tyle wyjmiesz an Allegro Della Optiplex 260 z P4, 1 GB RAM i dyskiem=20
> oko=B3o 80 GB. W mojej ocenie bardzo przyzwoity sprz=EAt. I nieduzy.
>
> Wada - mocno si=EA grzeje.

Mam takiego Della i jest ok, ale domniemam, ze tutaj walczymy o niski pobor
mocy....

Przejrzyj informacje nt. tej plyty, ktora masz w tej chwili i daj jakiegos
celerona 1,1 ghz na przejsciowce, sproboj mu obnizyc napiecie do 1,5v to moze
nawet wentylator sie nie bedzie zalaczal.... koszt zamknie sie w 30 zl :)