projektor multimedialny

Autor: Jola <jola.sz_at_onet.pl>
Data: Wed 28 Oct 2009 - 22:03:26 MET

Czy ktoś zna projektor: http://tinyurl.com/yzmrudl ?
(sharp_pgf262x). POlecono mi go w jednym ze sklepów, jako wiernie oddajacy
kolory i mimo, że DLP pozbawiony efektu tęczy.
MA być do prezentacji biurowych (to głóne zadanie), ale od czasu do czasu
(okazyjnie)jakis film lub zdjęcia z komputera/aparatu wypada wyświetlić. Może
mi ktoś pomóc i napisać kilka słów o tym projektorze ? Budżet jest do 4000 zł,
ze wskazaniem na mniejniż 4000. Może inny projektor ? Myślę jeszcze o Optoma
EP726i lub BenQ MP 724.