Laptop MSI CR600 warto?

Autor: Tomek C <adres_at_w.sigu.>
Data: Wed 28 Oct 2009 - 21:25:25 MET

Witam

Potrzebuję kupić laptopa dla starszej osoby. Będzie on służył
praktycznie tylko przeglądania internetu, rozmów video i sporadycznie po
podłączeniu do tv lcd jako odtwarzacz filmów lub zdjęć. Po
przeglądnięciu netu wpadł mi w oko wymieniony w temacie MSI CR600.
W zasadzie ma wszystko co potrzebuję: dużą klawiaturę, kamerę,
bluetooth'a, hdmi, czytnik kart i przystępną cenę.
Ktoś na grupie używa tego sprzętu? Pytam bo w sieci jest mało,
praktycznie wcale opinii użytkowników na ten temat. MSI kojarzę jako
producenta solidnych podzespołów i kompletnie nie orientuję się jakie
robi laptopy. Chodzi mi o jakość wykonania i użytych materiałów. Nie
rozleci się to za jakiś czas? Laptop będzie używany praktycznie tylko w
mieszkaniu.

--
Tomek C.         tomciu|at|post.pl         GG: 356802
"Nawet jeżeli jesteś idiotą staraj się nie być głupi"