Re: Jaka grafika do 400zł?

Autor: OMSON <omson_at_auto-graf.pl>
Data: Tue 27 Oct 2009 - 17:51:19 MET

Gamariel napisał(a):

> Jesli juz chcesz wchodzic w ATI to proponuje zainwestowac juz w nowe uklady
> z serii 5xxx na dx11, bo to przyszlosciowy zakup - niz pakowanie sie w stara
> technologie.

Właśnie chcę zainwestować w kartę - ale przeskok rzędu 200 zł to nie 500
a to mi właśnie proponujesz. ;) Poza tym, zanim pojawią się gry pod
DX11, które jeszcze przyciągną moja uwagę - sytuacja na rynku zmieni sie
na tyle, że te karty obecnie dostępne za sumy rzędu 700-800 zł, kupię
inwestując znowu jakieś śmieszne 200 zł (po drodze pewnie zdążę zmienić
MoBo i CPU i pewnie zasilacz) :)
Moim zdaniem bez sensu jest wydawać tyle pieniędzy w technologię, którą
producenci gier w pełni wykorzystają za czas jakiś. Mnie tylko zależy
obecnie aby nie obudzić się z "ręką w nocniku" z obecna grafiką (żeby
móc ją sprzedać i kupić coś lepszego niewiele dokładając aby potem nie
stracić za dużo). :)

Pzdr, OMSON