Jaka grafika do 400zł?

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Tue 27 Oct 2009 - 14:48:23 MET

Obecnie posiadam GF8800GS/320MB/192bit PCI-Ex16, CPU C2D E6320 @2,3GHz i
2GB RAM DDR2 na MoBo ASRock 4Core1333-FullHD. Obecna grafika starcza mi
póki co ale przywykłem co jakiś czas robić sekwencyjny upgrade kompa już
od iluś tam lat, więc nie chciałbym zostać z obecną grafą do czasu aż
całkowicie jej wartość spadnie do poziomu, kiedy przestanie być
opłacalna jej sprzedaż...

Gry, w które lube pograć to Gothic III, Oblivion, Clive Barker's
Jericho, Bioshock itp. (i nowości jakie mnie zainteresują będą szły w
tym kierunku zapewne). Rozważam przesiadkę powiedzmy na GF GTS250/512MB
(np ASUS z Glaciatorem) albo jakąś ATI i tutaj pytanie: co sie obecnie
opłaca brać w cenie do 400 zł (może być z niewielkim haczkiem)? Chodzi
mi o dobry stosunek ceny do wydajności i czy lepiej GF czy ATI przy
takich założeniach?

Pzdr, OMSON

P.S. Posiadam zasilacz Chieftec GPS-400AA-101A (400W), aktywne PFC.