Re: 'Kalkulator' mocy zasilacza ?

Autor: Rafał <bezspamuXXX_at_gazeta.pl>
Data: Tue 27 Oct 2009 - 12:26:38 MET

±ćęłń󶼿 wrote:

> I na co to idzie, toż to 2 1/2 żarówek 100 wat zamknietych w pudle...
> JaC

Zmierz faktyczn± moc poboru komputera, a wyjdzie ci co¶ ok. 100 W.
Za¶ moc zasilacza to jest suma mocy w poszczególnych sekcjach i może tak
być, że nowy zasilacz 500W nie da rady w starym systemie, bo główne
zapotrzebowanie mocy jest napięciu 5V, a nowsze systemy główn± moc ci±gn±
z 12V. Chyba.

A watomierzem mierzysz t± moc?