Re: Asus P5Q SE PLUS - pytanie o kompatybilność SATA

Autor: mis <mis_at_uszatek.pl>
Data: Mon 26 Oct 2009 - 19:34:22 MET

> Już wyjaśniam bliżej o co mi chodzi. Mianowicie tylko w tym trybie
> dyski widziane są przez program Ghost.

a nie masz czasem na bootowalnej płycie z Ghostem starego sterownika CD
dla DOSa ? ("oakcdrom") Zmień go np. na "gcdrom" a DOS, a razem z nim
Ghost będzie poprawnie widział dyski SATA w normalnym trybie. Zakładam,
że Ghosta masz w jakiejś w miarę nowej wersji np. "11" albo nowszy.

>Mam nadzieje, że dobrze zarysowałem ten sprzętowy problem.

Coś mi sie wydaje, że problem masz jednak programowy :)

mis