Re: Miniwieza - ile bylo sledzi ?

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Mon 26 Oct 2009 - 16:56:13 MET

ąćęłńóśźż pisze:
> Nie mam pod ręką żadnej obudowy typu miniwieża, a chciałbym uruchomić starszą płytę Gigabyte GA-5AX (zasilanie ATX) - dość długą, bo
> z 2 złączami ISA, 5 złączami PCI i 1 złączem AGP - razem potrzeba więc aż 8 śledzi.
Czyli to jest "pełny" ATX, a nie mikroAtx (oznaczany matx czasem). Na
pewno 8 śledzi to nie miało, wg standardu ATX jest 7 (może sąsiadujące
PCI i ISA "zachodzą" na siebie i używają tego samego śledzia?)

> Czy były takie obudowy mini-tower?
Nie ma definicji chyba, co jest mini-tower a co nie, przeważnie
przyjmuje się mini-tower = mikro-atx, ale jest dużo obudów "prawie mini"
a z miejscem na pełną płytę ATX. Albo choćby obudowy "desktop".