Oprogramowanie dla przedszkolaka

Autor: Artur Dębski <arturdebski_at_autograf.pl>
Data: Mon 26 Oct 2009 - 14:31:17 MET

Witam wszystkich
Podłączyłem do komputera mojemu synowi (3 latek)
monitor z ekranem dotykowym.

Może ktoś podpowie mi tytuły jakiegoś fajnego oprogramowania
dla dzieci wykorzystującego możliwości operowania "paluszkiem po ekranie"

W IKEA są dla dzieci gry na ekranach dotykowych : coś w rodzaju
odkryj 3 takie same przedmioty, pokoloruj rycerza czy kowboja,
poukładaj w odpowiednie miejsca figury geometryczne, narysuj cos palcem
itp.
- tego typu oprogramowanim mam na myśli.

Z góry dziękuję

Pozdrawiam

--
Artur Dębski