Re: Wybor laptopa

Autor: Artur Frydel <artur.frydel_at_gmail.com>
Data: Mon 26 Oct 2009 - 08:26:21 MET

Day Sat, 24 Oct 2009 18:59:32 +0200, RadoslawF wrote:

> W dalszym ciągu proszę o podanie tego netbooka w którym możliwość
> rozbudowy jest taka sama jak w komputerze stacjonarnym ?
> Czyli który ma podobna ilość slotów do zamontowania tej pamięci ?
> Odpowiesz czy będziesz wykręcał kota ogonem że źle cytuje i nie
> czytam ze zrozumieniem ?

Thinkad T23 - ma dwa sloty. Tyle samo co moj komputer stacjonarny.

Naprawde... warto czasem czytac ze zrozumieniem. Przedpisca nie pisal o
"Twoim" komputerze stacjonarnym, a generalnie o komputerach stacjonarnych.

--
Artur 'Bzyk' Frydel
"W Królestwie środka nigdy nie wiadomo, co jest przysłowiem, a co zwykłą