Re: Na ile starczają głowice w atramentówkach HP?

Autor: <Mich_at_l>
Data: Fri 23 Oct 2009 - 12:33:17 MET DST

W dniu 2009-10-23 10:04, Lagod pisze:
> Zastanawiam się nad kupnem HP Officejet PRO K5400.

Dobra drukarka, bajecznie tania w eksploatacji. Kupuję ostatnio do niej
tusze ActiveJet, te w wersji XL (80 ml czarny za 35 zł i po 35 ml każdy
kolor za 28 zł), starcza na duuużo wydruków ;)

> Drukarka kosztuje ~200zł (bez głowic i atramentu) atramenty też są
> tanie, a zestaw głowic drukujących (4 sztuki) kosztuje ~400zł.

No niewesoło, trochę drogo wychodzi, Rok temu kupiłem w Agito nówkę za
388 zł.

> Na ile wydruków starczają te głowice?

O to się nie martw. Opłaci się.

Michał "Willy" Olszewski