Re: Zestaw komputerowy do photoshop

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Wed 21 Oct 2009 - 11:44:37 MET DST

W artykule <2009102008122800@grush.one.pl>, Radosław Sokół napisał(a):

> I na podstawie *JEDNEGO* egzemplarza to oceniasz?

2 egzemplarzy - ten co wrócił z serwisu (inny SN, czyli nie był
on naprawiany) też zaczął w identyczny sposób padać, tyle, że
jego stan był cały czas monitorowany.

> Litości. Mnie padło z sześć Seagate swego czasu w ciągu
> pół roku. Rozumiem, że firma do skreślenia?

A czy ja napisałem gdziekolwiek, że mam coś do firmy?
Napisałem o tym modelu.
A co do "skreślania", to zależy jakie ma być zastosowanie.
Ale jeśli padło Ci 6 dysków z tej samej serii, to warto zastanowić się
nad zmianą modelu.

> Niektóre osoby twierdzą też, że w takich przypadkach krowy
> przestają nieść jaja.

Nie podniecaj się tak, bo zaraz sam zniesiesz.
I nie rób NTG.

Jacek