Re: Pasywnie chlodzona grafika

Autor: Pawel \ <opajak1_at_gazeta.pl>
Data: Wed 21 Oct 2009 - 01:13:20 MET DST

  Powitanko,

> Może wina BIOS-u płyty bo u mnie x550 na p35 od gigabyte budzi bez
> problemu.

Hmm, sam juz nie wiem, MoBo to Asus P5WD2 z BIOSem najnowszym jaki jest
na stronie Asusa (jest jeszcze jakas beta, ale od chyba 5 lat ciagle
jest beta). Kabel oczywiscie sprawny, monitor budzi sie od vga z innego
kompa, wiec tez chyba OK, ale jak sie go wylaczy i wlaczy, to krzyczy,
ze nie ma sygnalu i przechodzi w stand-by. Po resecie kompa juz sygnal
ma i wszystko bangla. Probowalem w CCC zrobic skrot do przelaczania
monitora, ale to tez nie dziala (albo cos zle robie).

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mrożek)