Upierdliwa przeglÄ…darka....

Autor: poli <300ton_at_gazeta.pl>
Data: Tue 20 Oct 2009 - 21:42:31 MET DST

Witam.

Mam wkurzający problem z AvantBrovserem. Ustawił się, skubany jako
domyślna przeglądarka i za nic w świecie nie mogę przywrócić ustawień
sprzed jego instalacji.
W dotychczasowej, Operze zaptaszyłem, że jest domyślną i że "ma
sprawdzać". Ponadto za pomocą apletu "Określ dostęp..." z menu START
kliknąłem Operę jako domyślną aplikację (i nawet coś tam robił
ustawiając ją jako domyślną) ale po klknięciu linku zawsze odpala się
Avant. Restart nie pomaga, a gdy klikam "Określ..." w menu START Opera
znów jest "odptaszona"!!
Jak to cholerstwo obejść?? Nie chcę odinstalowywać Avant-a, bo mam jedno
zastosowanie dla niego, ale chcę mieć Operę czy cokolwiek innego jako
domyślną przeglądarkę według własnego uznania.

--
pozdr00fka
  poli