Re: Pasywnie chlodzona grafika

Autor: Badaboom <bahbah_at_bah.pl>
Data: Tue 20 Oct 2009 - 16:34:27 MET DST

> Mam Gigabyte - dołożyłem mały wiatraczek na 5V :) Bez niego miałem 59
> stopnii w idle, a przy byle gierce (np. soldat, ET) już 99 stopni :) Nie
> wiem jak "spalanie" prądu tu wygląda. Jest jakiś tuner do zmiany taktowań,
> co jak mniemam jakoś na pobór wpływa.

przymierzałem się do tej grafiki ale znalazłem sprzeczne informacje, podobno
wersja z 1024 ram ma już GPU w rev B1 55nm o obniżonym poborze mocy dzięki
zredukowanemu napięciu 1.1 na 1.0v, całość podobno pobiera <65W w porównaniu
do zwykłej wersji 95W

tylko nie wiem czy to dotyczy obecnie sprzedawanych 512MB....?

czy mogłbyś sprawdzić np programem GPU-Z rewizję procka ?