Re: Zestaw komputerowy do photoshop

Autor: nb <nobody_at_nowhere.net>
Data: Tue 20 Oct 2009 - 14:42:01 MET DST

at Tue 20 of Oct 2009 10:24, januszek wrote:

> Niczego nie sugeruję tylko zapytałem w czym *konkretnie* pseudo-raid
> jest lepszy od pojedyńczego dysku? Bo, że w testach marketingowych to
> wiem.

Ja zrobiłem testy praktyczne.
Jest fizyczny dysk 1 z kartotekami a i b oraz fizyczny dysk 2.
Kopiowanie 1a -> 1b może być wolniejsze niż 1a ->2 -> 1b,
zależy od liczby i wielkości plików, fragmentacji dysków.
Nie koniecznie trzeba od razu RAID, ale można dobrze ustawić partycje,
np. najmocniej używane na środkowych cylindrach), swapa wrzucić na inny
dysk niĹź system itp.

--
nb