Re: Kiepska jakosc audio na frontowym panelu

Autor: fv <fake_at_cybax.com>
Data: Tue 20 Oct 2009 - 10:28:44 MET DST

de Fresz wrote:

> Dość ciekawe obejście problemu, ale przyznam szczerze, że wolałbym go
> porządnie rozwiązać (zestaw złożony tydzień temu, wszystko na
> gwarancji), niż bawić się w leczenie syfa pudrem ;-)

Nie ma innej możliwości, jeśli zależy ci na jakości dźwięku. Pecet to syf od tej strony i nic poza
wypuszczeniem z niego cyfrowego sygnału nie da się zrobić.

Ja zamówiłem zlutowanie karty dźwiękowej na USB [1] i jestem bardzo zadowolony. Kiedyś były dostępne
w sprzedaży karty tego typu i na pewno grały 10x lepiej niż cokolwiek w środku peceta.

Teraz komputery mają wyjścia cyfrowe typu HDMI i można próbować podpiąć się pod to z dekoderem kina
domowego (wtedy masz od razu wzmiacniacz słuchawkowy).

Pecet _będzie_ piszczał i zakłócał działanie przetworników cyfrowo-analogowych, żebyś nawet ołowiem
ekranował. Syf i tyle.

[1] Coś w tym stylu: http://www.electronics-lab.com/projects/pc/026/index.html, 60zł w akademiku
polibudy 4 lata temu ;-)

--