Pasywnie chlodzona grafika

Autor: Pawel O'Pajak <opajak1_at_gazeta.pl>
Data: Mon 19 Oct 2009 - 22:47:58 MET DST

Powitanko,

Wielkich wymagan nie mam, w zasadzie tylko aby bylo pasywne chlodzenie i
co za tym idzie maly pobor pradu (czy raczej odwrotnie). Przegladam
sobie takie karty i tak sie zastanawiam: Pisza, ze bierze taka karta max
50, albo (inna) 85 W. Czy dobrze rozumiem, ze tyle zlopie "we stresie",
czyli jakas gra, a tak normalnie, czyli odpalony w okienku TV (VideoMate
900), przegladarka www i Thunderbird, to bierze mniej? Nie mam zadnych
gier, moze kiedys kupie Flight Simulatora (na emeryturze;-)).
Aha, jeszcze jedno wymaganie, aby umiala to, co jest nieosiagalne dla
mojego ATI X550 czyli wylaczyc monitor jak "idzie spac" po zadanym
czasie bezczynnosci i wlaczyc jak trzeba. Wyjscie DVI oczywiscie.
Na celowniku mam:
GeForce with CUDA 9500 GT Gainward 1GB (50W max, szyna 128bit)
GeForce with CUDA 9600 GSO Gigabyte 512MB (85W, szyna 256 bit, ale mniej
RAMu)
To samo oferowane przez Palit'a, EVGA, Gainwald i Gigabyte. Naczytalem
sie sprzecznych opinii o producentach i tu tez nie wiem co wybrac.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mrożek)